Ako vytvoriť prezentáciu

 

 

V začiatkoch práce s PowerPointom nie je  pre človeka obvykle najťažšie zvládnuť prácu s programom ako takým, ale môže mať nedostatky pri tvorbe  úspešnej prezentácie. Ovládanie PowerPointu je veľmi podobné ako v ostatných kancelárskych aplikáciách kancelárskeho balíka Microsoft Office. Avšak prezentácia je pomerne špecifický typ dokumentu, ktorý je v mnohých ohľadoch odlišný napríklad od textového dokumentu alebo tabuľkového listu.

Úspešná prezentácia je taká, ktorú publikum so záujmom sleduje a odnesie si z nej patričné informácie, vedomosti či poučenie.

 

Príprava a postup pri tvorbe prezentácie

Pokiaľ sa chystáme vytvoriť novú prezentáciu, mali by sme mať na začiatku aspoň základnú predstavu o tom, čo, komu a prečo chceme ukázať. Ďalej by sme si mali zaistiť potrebné zdroje informácií a obsahové materiály. Ako podpora pri tvorbe prezentácií nám môžu poslúžiť nasledujúce body:

1.      Stanovenie cieľov

2.      Vymedzenie publika

3.      Výber prezentačnej metódy

4.      Výber vhodnej šablóny a formátu prezentácie

5.      Vytvorenie obsahovej náplne

6.      Vylepšenie grafického obsahu

7.      Doplnenie multimediálnych efektov

8.      Vytvorenie tlačených podkladov

9.      Skúška prezentácie

10.  Predvádzanie prezentácie

11.  Zhodnotenie a vylepšenie prezentácie

 

 

 


Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode